dimarts, 8 de juny del 2010

Un nou espai

Avui, ara, fa un moment, se m'ha acudit elaborar aquest nou blog, menys personal, més públic respecte el que ja tinc. El meu primer espai, el de lorca, el de l'exercici de diari interior, és el meu espai de mirada interior i que no puc ni voldria abandonar.
Aquest nou espai és tan sols una mirada interior més o menys´"obscena", depenent de com entenguem aquest terme. Jo diria que amb aquestá publicació em poso en escena i no fora d'escena.
Deso en aquest espai la mirada interior més íntima, però que voldria posar fora d'escena,i hi abocaré aquella intimitat, aquells pensaments, aquelles expressions compartides.

1 comentari:

  1. ...ara, ara fa un moment, se m'ha acudit comentar aquest teu nou bloc, en el qual hi abocaré el meu interès a llegir aquella intimitat i pensaments que vols compartir.

    ResponElimina